Profilowanie klientów z zastosowaniem inteligentnych metod analizy danych

Baza usług, Usługi doradcze

Opis


Oferowana usługa dotyczy przeprowadzenia eksperckiej analizy danych klientów w celu wyróżnienia różnych profili klientów. Na podstawie dostępnych danych opisujących zachowania/transakcje/zakupy klientów wskazane zostaną najlepsze cechy ich opisujące, a na podstawie tych cech przeprowadzone zostanie profilowanie.

Zadania:

  • analiza dostępnych źródeł danych dotyczących zachowania klientów i możliwości integracji danych z różnych źródeł;
  • opis danych/eksploracyjna analiza danych klientów;
  • przeprowadzenie selekcji cech na podstawie dostępnych danych i wybór najbardziej reprezentatywnych cech;
  • przeprowadzenie profilowania dla zbioru danych klientów i opis wynikowych profili.

U_I.3

Numer usługi

Więcej informacji udziela

Uniwersyteckie Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Uniwersytetu Opolskiego
ul. Grunwaldzka 31, pok. 2,3
45-054 Opole
tel. (77) 452-70-54
e-mail: transferwiedzy@uni.opole.pl

Masz pytania dotyczące oferty usług dostępnych w Uniwersytecie Opolskim? Skontaktuj się z nami!

3 + 1 =