Profilowanie klientów z zastosowaniem inteligentnych metod analizy danych
Opis
Oferowana usługa dotyczy przeprowadzenia eksperckiej analizy danych klientów w celu wyróżnienia różnych profili klientów. Na podstawie dostępnych danych opisujących zachowania/transakcje/zakupy klientów wskazane zostaną najlepsze cechy ich opisujące, a na podstawie tych cech przeprowadzone zostanie profilowanie.
Zadania:
- analiza dostępnych źródeł danych dotyczących zachowania klientów i możliwości integracji danych z różnych źródeł;
- opis danych/eksploracyjna analiza danych klientów;
- przeprowadzenie selekcji cech na podstawie dostępnych danych i wybór najbardziej reprezentatywnych cech;
- przeprowadzenie profilowania dla zbioru danych klientów i opis wynikowych profili.
U_I.3
Numer usługi
Więcej informacji udziela
Uniwersyteckie Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Uniwersytetu Opolskiego
ul. Grunwaldzka 31, pok. 2,3
45-054 Opole
tel. (77) 452-70-54
e-mail: transferwiedzy@uni.opole.pl